ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το unovate προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία, καλύπτοντας όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής ανάπτυξης, μέσα από:

📌 Εργαστήρια & Workshops: Σχεδιασμός επιχειρηματικού μοντέλου, pitching, χρηματοδότηση, ψηφιακές δεξιότητες.

📌 Webinars & Online Courses: Ευέλικτη μάθηση για φοιτητές και ερευνητές.

Περιλαμβάνει ταχύρρυθμα σεμινάρια και ημερίδες που θα διεξάγονται σε κύκλους (2 μηνών), σε ομάδες έως 20 ατόμων, με εξατομικευμένη εκπαίδευση βάσει αναγκών.

Σε κάθε θεματική θα χορηγούνται βεβαιώσεις συμμετοχής. 

Οι θεματικές περιλαμβάνουν:

  • Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
    • Εισαγωγή στο Επιχειρηματικό Σχέδιο
    • Δομή ενός Επιχειρηματικού Σχεδίου
    • Ανάλυση Αγοράς και Ανταγωνισμού.
    • Στρατηγική Marketing και Πωλήσεων.
    • Επιχειρησιακό Πλάνο.
    • Χρηματοοικονομική Ανάλυση (Προϋπολογισμός, Ταμειακές Ροές, Κερδοφορία).
    • Business Model Canvas
    • SWOT Analysis
    • Δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου από τις ομάδες
  • Ίδρυση και Διοίκηση Νεοφυούς Επιχείρησης
    • Εισαγωγή στις Νεοφυείς Επιχειρήσεις
    • Βήματα Ίδρυσης μιας Νεοφυούς Επιχείρησης
      • Νομική μορφή και διαδικασίες ίδρυσης.
    • Επιλογή ιδέας και επικύρωση αγοράς (Market Validation).
    • Στρατηγικές Ανάπτυξης και Κλιμάκωσης: Growth Hacking.
    • Ανάπτυξη Επενδυτικού Πλάνου και Προσέλκυση Επενδύσεων
    • Διαχείριση Πόρων και Ομάδας
    • Προσομοίωση ίδρυσης μιας νεοφυούς επιχείρησης.
  • Βασικές Αρχές Οργάνωσης & Λειτουργίας Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ)
    • Οργάνωση Επιχείρησης:
      • Σχεδιασμός οργανωτικής δομής.
      • Ανάθεση καθηκόντων και ρόλων.
    • Διαχείριση Πόρων και Λειτουργιών:
      • Προμήθειες και διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας.
      • Εσωτερικές διαδικασίες και βελτιστοποίηση.
    • Χρηματοοικονομική Διαχείριση:
      • Βασικές αρχές λογιστικής.
      • Προϋπολογισμός και διαχείριση κόστους.
      • Ταμειακή ροή και βιωσιμότητα.
    • Εργαλεία για ΜμΕ:
      • Λογισμικά διαχείρισης επιχειρήσεων.
      • Στρατηγικές με βάση περιορισμένους πόρους.
    • Πρακτική Άσκηση:
      • Σχεδιασμός οργανωτικής δομής και προϋπολογισμού για μια υποθετική ΜμΕ.
  • Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
    • Ο Ρόλος της Καινοτομίας στην Επιχειρηματικότητα: Διαφορετικοί τύποι καινοτομίας (προϊόντος, υπηρεσίας, διαδικασίας).
    • Διαδικασία Ανάπτυξης Καινοτόμων Ιδεών: Τεχνικές δημιουργικότητας (Brainstorming, Design Thinking). Διαδικασία MVP (Minimum Viable Product).
    • Αξιοποίηση Καινοτομίας: Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας (IP Rights).
    • Εμπορική αξιοποίηση καινοτομιών.
    • Σχέση Έρευνας και Επιχειρηματικότητας: Από την έρευνα στην αγορά (Spin-Offs, Start-Ups).
    • Πρακτική Άσκηση: Προσομοίωση δημιουργίας μιας καινοτόμου λύσης σε ομάδα.
  • Κανονιστικές Απαιτήσεις στη Λειτουργία μιας Επιχείρησης
    • Βασικές Νομικές Απαιτήσεις:

      • Επιλογή νομικής μορφής (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ κ.λπ.).
      • Διαδικασίες ίδρυσης και εγγραφής σε μητρώα επιχειρήσεων.
    • Κανονισμοί και Φορολογία:
      • Φορολογικές υποχρεώσεις.
      • Κανονισμοί εργασιακών σχέσεων και ασφαλιστικών υποχρεώσεων.
    • Κανονισμοί Προστασίας Δεδομένων (GDPR):
      • Συμμόρφωση με την προστασία προσωπικών δεδομένων.
    • Άδειες και Πιστοποιήσεις:
      • Ειδικές άδειες και πιστοποιήσεις ανάλογα με τη δραστηριότητα.
    • Πρακτική Άσκηση: Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων για τη συμμόρφωση επιχειρήσεων με κανονισμούς.
  • Ψηφιακά Εργαλεία και Τεχνολογίες για την Επιχειρηματικότητα
    • Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα (Digital Entrepreneurship)
      • Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα: Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
      • Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην ανάπτυξη και προώθηση μιας επιχείρησης.
      • Προσομοιώσεις Ψηφιακής Παρουσίας: Από τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας μέχρι την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας.
    • Εργαλεία Διαχείρισης και Παραγωγικότητας
      • Ψηφιακά Εργαλεία Οργάνωσης
      • Λογιστικά και Χρηματοοικονομικά Εργαλεία
      • Αυτοματισμός Διαδικασιών
  • Τεχνητή Νοημοσύνη και Ανάλυση Δεδομένων
    • Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI): Πώς η AI μπορεί να υποστηρίξει την επιχειρηματικότητα (π.χ., Chatbots, Predictive Analytics)
      • Παρουσίαση εργαλείων όπως το ChatGPT και το Perplexity για επιχειρηματική υποστήριξη.
    • Ανάλυση Δεδομένων (Data Analytics): Εισαγωγή σε εργαλεία όπως το Google Analytics και το Tableau.
      • Πώς να ερμηνεύετε δεδομένα για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
    • Πρακτική Άσκηση: Ανάλυση δεδομένων και λήψη στρατηγικών αποφάσεων βασισμένων σε πραγματικά σενάρια.
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατών
    • Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ σε πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram, και Google Ads.
      • Βασικές τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).
    • Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM): Χρήση εργαλείων όπως το HubSpot, Salesforce και Zoho για τη βελτίωση της διαχείρισης πελατών.
      • Πρακτική Άσκηση: Σχεδιασμός και παρακολούθηση μιας καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ.
  • Κυβερνοασφάλεια και Προστασία Δεδομένων
    • Αντιμετώπιση Ψηφιακών Απειλών: Εισαγωγή στις βασικές αρχές κυβερνοασφάλειας.
      • Πρακτικές ασφαλούς λειτουργίας (π.χ. κρυπτογράφηση, πολυπαραγοντικός έλεγχος)
    •  Συμμόρφωση με το GDPR: Κατανόηση των απαιτήσεων για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
  • Πρακτική Άσκηση για την ολοκλήρωση της ενότητας
  • Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να:
    • Δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ένα ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο.
    • Αναπτύξουν μια υποθετική στρατηγική μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα.
    • Εφαρμόσουν εργαλεία CRM για τη διαχείριση πελατών.